Nike blazer mid

Alltså, de skorna jag vill ha finns inte nånstans typ! :( elr ja, dom finns i andra färger.. men liksom, isf måste ja prova dom innan ja beställer dom.


Dom är ju grymt snygga och ja måste ha dom. Men vet inte alls i vilken färg.. gaah, hittade ett par i gbg som passade och dom satt perfekt. Helt mysiga, så vet ju att dom är bra. Men så köpte jag dom inte, för jag ville såsom mamma har lärt mig, avvakta. Damn her!

Funderar på att åka in imorn o springa dit o köpa dom, fast det dumma är att jag har inte helt pengar till det heller.. Shit, jag köpte jeans idag, som jag ångrar. iofs bara 400 men hade ja inte köpt dom så hade jag haft råd med skorna.. funderar nästan på att lämna tillbaks dom. O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: