Jag kunde inte bry mig mindre

Alla runt en säger ofta: jag vet vad jag ska bli när jag blir stor.
Jag säger: jag vet vad jag inte ska göra; åka fast för mord
eller se på när kompisarna försvinner och fastnar i stadens betong
Dom kämpar för friheten, men högre position ger mera tvång
Jag ska kika upp till deras höga stadshus
jag ska buga när dom går ut ur sitt mentalsjuka hus
det var ni som lyckades och fick köpt er en porsche
självklart tvättar jag eran väg innan jag lägger mig i lä
för att sen återvända till min familj och äta pasta
och se på tvn att din son är medlem i nån maffia
Han blev gisslan i ett utpressningsdrama
för jag ville ha pengar till min resa till bahama.


Haha, det är såhär jag roar mig tråkiga kvällar.. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: