Hopp hopp, sa kaninen!



Några fotografier.. :)
Dålig skoldag. haha, alla i klassen hade nationella i engelska och jag fick snällt sitta i 3-4 timmar och vänta på att dom skulle bli klara.. Segisar

Sen så mådde jag dåligt, och nu har jag ont i huvudet och sådär ont i lungan *pust* Men men, det blir väl bättre snart : )

Nu ska jag iväg på ridning, hoppning idag.. En tre-hinders kombination på medelinjen oså ett hinder på kvartslinjen, fast man hoppar från E till B på det. Inte för ja vet hur detta ska gå, men de funkar nog finnemang får ja hoppas :D

Några hästmänniskor där ute?=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det enda jag vet om ridning är att jag tycker att det är läskigt och jag skulle aldrig i livet hoppa!! Verkar jätteläskigt. Dom som vågar är modiga =)

2007-05-05 @ 21:39:46
URL: http://missanna.blogg.se
Postat av: Jerry

Schysta bilder på blommorna ;D

2007-05-06 @ 13:38:39
Postat av: Sandy

Anna: hehe ridning är inte läskigt ett dugg, bara man samarbetar med hästen, och tvärtom, så funkar det jättebra ;D

Jerry; tack ;P

2007-05-06 @ 18:32:00
URL: http://glitterati.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: