Dieter och omorderna skolor

Alla vill vi bli smala, alla testar vi en mängd olika metoder. Hur många funkar? Dom som säger att man kan bli smal utan att motionera ljuger! Om det då inte är fettsugning det handlar om ;)

Men ah, jag försöker typ inte äta så mycket godis och kakor och liknande. Det går skitbra, erhm, inte. Man går liksom förbi cafeterian i skolan och ser alla elever smaska i sig allt gott. Die bitches tänker man och går och köper en själv. Dyrt i längden blir de också. Ska döda den personen som kom på socker!

Tänkte på det, keso är väl inte allt för onyttigt, vilket är bra. Jag är lycklig när jag hör det *hoppar av lycka* Då kan jag mumsa i mig keso framför tvn utan dåligt samvete.

Sen så ska man väl ut o gå också, men min dagliga 100meters-springtur till bussen räcker ju nästan. Alltid blir jag för sen, busschauffören frågar ibland om han inte ska komma 10 minuter senare så jag hinner göra alla tjejgrejer. Nej, svarar jag då, jag behöver motionen! Och det är ju sant..

Sen så motionerar jag ju i alla trappor i skolan, rulltrappa är ett för hitech ord för dom, dom har liksom stannat upp i utvecklingen och hyr VHS-filmer med Huckleberry Finn..
Det är ju då vi egentligen vill se den nya Hot Fuzz, där dom blir totalt dödade, så att vi kan få oss ett skadeglatt skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: