Tshirts

Jag är sugen på att köpa snygga och roliga tshirts. Jag hittade ett par roliga från olika sidor ( shirtvillage , istheshirt ) och jag fastnade för några roliga och fula tshirtar :

Denna stämmer så bra in på mig, ett citat jag ofta säger i skolan.

En bra
fest-tshirt för mig.

En
tshirt alla bloggare borde ha ibland.

Denna ska man ha på stan, så klockren!

Väldigt roande tshirt.

Ingen tshirt, men riktigt
fräcka haha!

Jag tycker det är roligt med tshirtar, coolt när dom är så personliga! Jag kanske också ska påpeka att dessa tshirtar jag länkat till kanske inte alla förstår innebörden i texten osv, eftersom dom är mest för typ nördar som mig och Allie!


Sandy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: