Resultatet

image173

Så här blev det, och jag trivs :)

Snart så kommer nog Allie tillbaka o bloggar, för jag skriver mest om massa flummigt hihi.

Men ja kan skriva en bra sak; våren är på väg och praktiken slutar imorn! :D *lycklig*

Är glad att jag slipper den, saknar skolan och de planerade arbetet, för på praktiken så var allt liksom tråkigt och inget att göra :/
Elr jo ibland men you get the point.

Idag vart jag kvar en timme på fritids för lille Anton ville att ja skulle va kvar med honom. Så jag vart kvar och gungade lite :P Vi skratta och hade oss.. haha

Men jag ska leta efter skor snart också, måste ju ha nya. Hm, blir nog ett par fejkconverse haha. Och ett par höga sneakers; basketskor elr va de kallas.. :)
Plus att jag letar snygga tröjor, typ sånna här.

Men nu ska jag laga mat, det  blir kanske Lasagne! Älskar det.
(Ett tips är att ha banan och nötter till, riktigt gott! Fast de kanske vissa redan har?)

Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: