Personliga skor

Hihi, mina skor som ni ser i nåt inlägg nedanför är ju sönder, så jag fick ta fram mina andra fejkconverse. Dom är rätt vanliga här där jag bor och runt omkring, därför har mina fått vila i garderoben. Men idag så tog jag fram dom och använde dom. Skönt med ett par hela skor.

Men till saken, i skolan så började jag måla lite på dom.. Och det utvecklades till att jag har målat typ hela skorna hihi. För att detta ska bli extra roligt, så kommer de även bilder:
 

Där ser ni! :) och dom ska jag flitigt använda.. Värsta personliga skorna, roligare än att ha skor som alla andra har ;D



Sandy


Kommentarer
Postat av: Jelena

Coola! Vad duktig du är!

2007-03-25 @ 19:32:29
Postat av: Mikaela

Blev assnyggt ju!

2007-04-06 @ 23:26:19
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Sandy

jelena & Mikaela: tackar! =)

2007-04-07 @ 12:41:35
URL: http://glitterati.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: