Ointressant

(Detta skulle vara publicerat igår, men så funkade inte bloggen riktigt.. )image160
Eftersom jag itne har något alls vettigt att skriva i denna bloggen så blir de mest massa ointressant babbel just nu. Jag ska strax sova, och jag är ytterst glad att jag endast har 2 veckor kvar på praktiken! YEAH! Sen så slipper jag alla de små skitungarna.. usch usch. Jag och barn är som en banan med ketchup, helt sjukt dålig kombination alltså.

Jag har precis duschat håret, men jag "tappar" "mycket" hår fortfarande. Har iofs gjort det sen jag gick i 6an.. Men det är läskigt och jag blir ofta paranoid; kanske att man snart ramlar ihop och dör.

Jag saknar Allie. Jag har liksom inte träffat henne sen i Januari! :( Det är väldigt ledsamt, och varje gång jag hör den fula men sexiga skånska dialekten nånstans så tänker jag på henne.

image159Hon ska för övrigt skaffa sig en kattunge nu som ska heta Dutchess Cookie Chanelle, men officiellt bara Cookie Chanelle. Haha, hon har värsta elleganta namnet när mina egna 4 katter heter: Bamfe (på nedrebilden), mammakatten, kattungen och  den fula kattungen (på bilden över). De 2 som heter kattungar är till och med vuxna. Men vi orkar inte hitta på namn, och Mammakatten har haft namn, men ingen kommer ihåg vad hon heter! Så blir det när man haft ca 20-40 katter. Dock inte på samma gång.. Fast vi har faktiskt haft 16 katter på en o samma gång, som Per Gessle sjunger. Det var 2 kullar med kattungar, 11 stycken, och de 5 katterna som var kvar var alltså vuxna.
Våra katter har förövrigt varit mystiska, vi hade en katt som var bög också. Nåt var fel iaf. Han strätte inte, och han såg ut som en tjej och han typ var helt bögig bara (no offence). Sen så har vi haft andra mystiska katter, en katt som bet mej i halsen när hon skulle väcka mig bara för att ja skulle klappa henne i 5 minuter innan hon själv somna brevid mig. Hihi, hon (Ronja) och jag var värsta polers. Fast Ronja blev påkörd och är numera död :(

Ne, nu ska jag sova! Godnatt alla och så får vi hoppas att jag överlever morgondagen!

Sandy


Kommentarer
Postat av: Emilia

Eller hur!

Söta misar! :)

2007-03-19 @ 17:00:22
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: Sandra

Söta katter :)

2007-03-19 @ 20:04:27
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: d

"Ne, nu ska jag sova! Godnatt alla och så får vi hoppas att jag överlever morgondagen!

Sandy
2007-mar-19 @ <<<<<<<<<<<<06:25>>>>>>>>>>>>>>"

sov du 10min den natten lr? xD

2007-03-20 @ 00:11:55
Postat av: Stiiina :D

agående håret så tappar jag en jäkla massa nu också.. skitläskigt ju =/

Katter är underbara!! Haha, har också haft en katt som var lite bögig på nåt sätt :p

2007-03-20 @ 14:18:59
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Liv

haha, vi hade en katt som hette katten-katten..... det där med fantasilöshet måste väl ligga i släkten antar jag ;-)

2007-03-20 @ 14:44:39
Postat av: Sandy

Emilia & Sandra: ja visst är dom! :)

d: Om du läste de som stog längst upp så skulle inlägget publiceras på kvällen, men bloggen funka inte riktigt då ;)

Stina: hihi, dåligt men ändå bra att jag inte är själv med det! Helt hemskt ibland efter man duschat för exempel:/

Liv: haha jasså! Jo, de ligger nog allt i släkten haha :P

2007-03-20 @ 20:49:13
URL: http://glitterati.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: