Min datorhörna


Datorh?rnan
Jag antog Izzas spännande och krävande utmaning!
Jag ville inte visa för mkt av mitt rum för jag har världens fulaste färg på väggarna, och det kan förstöra mitt ädla rykte.. Jaa, man kanske skulle måla om? *funderar* Men till saken, här ser ni min stationära dator, iaf skärmen! Tidningen är då Ridsport, och den är rolig att kika i och låtsas att man ska köpa de dyra hästar som står till salu. Lampan som lyser fungerar som ett element, man dör av värmeslag efter 10 minuters upplysande av den...
haha, detta inlägget var mkt informationsrikt, och nu tycker jag att ni ska gå hem och skriva ner det i era anteckningsböcker ;)


Sandy


Kommentarer
Postat av: AntipateR

Mindre information har man inte sett på länge. Kom igen nu liksom. :D

2007-03-06 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: