En salig blandning

image161Ni ska få en bild på min heta modetrendiga outfit. Ja shitmajgahd, som jag säger istället för ohmygod. Jag gillar att använda min okontrollerbara fantasi ibland. Men hey, thats just me.  Jag märkte även nu att jag har ett bananskal brevid, den är brun och ca 1 vecka gammal. Så den som tappat bort sin banan, kan få min. Den var god, kan jag garantera.

Skämt åt sido, nu ska jag ta kort.. *tar kort* Hm, typ dåligaste kortet men det får duga. Så det magnifika jag har på mig idag är ett exklusivt linne från HM, ett par turkosa tights och ett par svarta baggy-gubb-jeans över tightsen (jag vet, helt galet), second hand självklart. Hittade dom faktiskt i min brors exklusiva garderob!

Hihi, jag är helt trött idag. Och imorn så är det halvvägs till fredag, och då blir det fest! Och för mig som inte festat sen nyår så kommer de nog bli helt tråkigt, eller helt fuckin galet. Men jag ska försöka inte vara för lättpåverkad. Fast gosh vad jag älskar det! Billig "fylla" is the shit.. Inta för att jag dricker spec ofta men haha.. :P

Föresten, min bästa polare fyller 18 år på lördag, men jag vet inte vad ja ska köpa! Hm, och hon är väldig humoristisk av sig, så all slags presenter med en tanke bakom uppskattas! Men dildo har hon redan, så tyvärr alla ni som fick de som första tänkbara present hahaha! ;)
Så om någon har något roligt tips, så dela med er, eller snåååla! :D (en vanlig fråga får man tåla... ) hihi

Men nu blir det nog läggdags för mig!
Förresten så har jag tröttnat något oerhört på blogg.se.. Och jag funderar allvarligt på att skicka en brevduva med ett klagobrev i halsbandet!

Peace out homies, and lets hope that the winter dies.

Sandy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: