Avundsjuka

image136Jag är avundsjuk på denna mannen. Visst, man ska vara glad för någon annan skull, men allvarligt 830 MILJONER?? Varför kan man inte ge lite pengar till massa människor istället för massa pengar till en? Gosh.. Jag har aldrig heller vunnit något av värde, jag har ingen tur alls. Jag "hatar" de personer som har tur.. Usch för dom haha ;P

Men det enda jag har vunnit är en musmatta (som för övrigt har gått sönder) :( Hur skoj är det på en skala? Inte alls. Liksom, "yeaah, jag vann en musmatta! Nu kan jag sälja den och köpa en bil, alla mina drömmar är uppfyllda!" 
Hm, jag tror att jag ska gifta mej med nån som har jättemycket tur, så att det liksom kompenseras ut med min haha! Fast en nära släkting vann 1 miljon en gång, men klart att denna personen snålar! :( Det hade iofs jag också gjort men ändå. *ond*

Nån som kanske haft lite bättre tur än mig, och kanske t.o.m vunnit nåt coolt?


Sandy



 



Kommentarer
Postat av: AntipateR

Vann 650kr på Warcraft 3 Turnering samt nästan en resa till nån turnering i Tyskland, skills for the win.

2007-03-08 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: