R.i.p <3

image231

Idag hände det jag visste skulle hända om ett tag. Men att det verkligen hände, ja. jag har inte förstått det än.. :/ Overkligt. Känns som att ja ska vakna upp imorn och allt  är som vanligt.
Sen känns de hemskt, för ja skrattade en del av dagen idag.. Jag hade roligt.. jag skäms :(
Detta låter hemskt, men ja e mest arg över mig själv, och ledsen på mig själv just nu. För Munter var halt, och han fick inte lida mer, så det var behövligt. Men ja spenderade för lite tid me honom när han fanns. Jag valde att sitta hemma och lata mig istället.


image229


Alla vet att jag är lat. och tyvärr är de ju oftast så att man vet inte va man har förens man saknar det. Men munter är inte borta i mitt huvud än, han står och äter gräs nånstans. Och ja kan titta ut från mitt fönster och titta på honom där han står på farfars mark. För han e inte död.. han e iinte deeeeee. :((((((((((

gaaaaaaaaah.. ja hatar det.
:'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: