Denna månadens otur


Detta har hänt:
 image234
  • Munter ( min häst) avlivades
  • Jag är ännu totally singel, fast hade kanske sett annorlunda ut men anledningen är ännu okänd
  • Min katt blev påkörd
  • Nageltrång AJ
  • Sjuk
  • Dåligt väder
  • Min bror får återigen köpa en dyr sak medans ja får inget
  • Övriga saker jag inte vill nämna hände.. :/

Så jag vet inte, man kan väl inte kalla mig glad för tillfället eller?
Och jag känner mig tjock, och då kan man lika gärna gå och dö för att nu känns inget skoj ;(



Kommentarer
Postat av: AntipateR

Hur lite man än äter så blir man inte smal för att man sitter framför datorn, testa ta 30mins promenad varje dag, eller t.o.m jogga.

2007-07-02 @ 14:22:27
Postat av: Sandra

Vikten baseras ca 70-80% på vad du äter, sen så e detta mer menat som pepp för mig att sluta äta godis.

2007-07-02 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: