Ingen sommar utan reggae

Ordagrant nu också. Fast ändå så e inte denna sommarn den bästa, dåligt väder och inte träffat kompisarna så mkt.. Det är lite sad, förra sommarn var ju kanon! Denna sommarn kan go to hell typ.

Ska till tandläkarn på onsdag, 10 i 8!!! Dom är galna, tror dom verkligen att ungdomar är vakna då, på sommaren?? Shit, nån borde slå ner dom. Men men, man får väl offra sig för sina tänder, dom behöver ju tittas till ibland!

Hm, nåt mer som händer, ehm Anna skulle hit men eftersom skåne ligger under vatten (t..o.m. vattenguden vill att skåne ska försvinna) så kunde hon inte ta sig hit, i risk för att hon skulle drunkna! Men hallå, gå genom eld och vatten? De e nu det ordspråket passar in, gå hit Anna!

Hm, Sarah är på intensivkurs, och får snart den lilla lappen som bringar lycka. Själv får man inte ens möjlighet att ta den förens november.. Så jävla tyket av mina föräldrar att få mig i november.. Evil bastards

Nu ska jag springa ut i köket och fundera på om ja ska utöka mitt frukostintag från en kaka till en macka kasnke? nee, orkar inte ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: