Världen förändras..

.. och även bloggen.

Jag har fixat ny header. Den är lite lik den förra, men lite mer rockig. Thats how i like it! Sen var ja tvungen o slänga in dom svamparna också, eftersom trance är riktigt skönt att lyssna på! Plus att svamparna är coola, enligt min mening.

image197

HAHHAHAHAHA!!!

Jag var och red förut idag, på Gnau. Jag lyckades även ramla av. Jag har inte ramlat av på några år, så det kom som en chock och jag sitter fortfarande och tänker på hur fan jag lyckades.
Men till saken, min telefon ringde och eftersom Gnau inte var på sitt bästa humör idag så hoppade jag av. Efter samtalet så skulle jag då hoppa upp igen, jag hade som känn på mig att hon inte skulle stå still när jag hoppade upp, så ja tänkte hoppa upp snabbt så jag lätt skulle kunna fatta tyglarna riktigt och "bromsa" henne..

Gnau är islänning, B-ponny, och det är en stor skillnad mot hästarna jag brukar rida, bara stora hästar.. Och dom får man ju liksom hoppa upp i sadeln på, och utan att tänka så försökte jag göra samma sak på lille Gnau. Så för mkt fart + en rörande häst = Sandy på marken.

På något sätt så kom jag aldrig upp på Gnau utan att jag for fram över halsen och dunsade i den vägen..

Hahahah, det var verkligen dagens skratt.. Med huvudet före åkte jag i marken, och ryggen och nacken lät som nåt knaprigt, men skratta gjorde jag. Ojoj.. Sarah skratta så hon nästan ramla av sin häst. Haha, men de var bara o ställa sig upp för att fortsätta rida!

Men jag tackar hjälmen, för annars hade jag haft väldigt ont i huvudet nu =)

Sandy


Kommentarer
Postat av: AmandaB

Så höll jag på att göra en dag när jag skulle rida mig tränares dotters ponny haha. Jag fick dock tag i någon del av hästen och höll mig kvar, tack och lov!

2007-04-21 @ 16:48:16
URL: http://amandabacktorp.blogg.se/
Postat av: Sandy

AmandaB: haha jasså, tur de! :)

2007-04-21 @ 18:29:59
URL: http://glitterati.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: