våren knackar på vår dörr

Jag har ridit nu varje dag i nån vecka, såå härligt :) Gnau är mysigaste ponnyn! Gosh, så härligt o rida ponnysar igen och idag galloperade vi lite, riktigt mysigt. Gnau fick en väldig fart :)

<- Gnau || Pim->

Ska till sarah snart, kanske. Malin ska med, så de blir väl skoj :p Vi ska äta något gott och hyra film antagligen! Riktigt skoj ;P

Snart är lovet slut också.. Hemskt. Tiden går så fort när man har roligt.. Jag har även investerat i ett Guitar Heroes ll och ni kommer förmodligen se mig på tv snart, eftersom jag kommer bli den bästa rockstjärnan ever efter lite övning här hemma. Sjunga kan jag dock inte, men de problemet får jag ta itu med nån annan dag.

Ungefär så här ser det ut hemma när jag spelar:


Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: