Rosa mjukglassar

image177
Det blir ridning idag också. Det är skoj! Ska även få pappa till att åka ner  till city och köpa mjukglass till oss :)

Och jag och Allie ( läs; min mamma) har även bokat "lägenhet" i kroatien nu. :) Det verkar vara fint o trevligt, men ja tycker ändå det är skrämmande att åka utomlands. Jag är lite paranoid av mig tror jag.

Jag skulle festat igår, hade t.o.m fixat lite smirnoff ice ja kunde dricka, men så blev de ingen fest. Jag som hade sett fram emot det lite. Har ju inte legat i så mycket med festningen på ett tag..

image178Sommaren är här, och lovet är slut och alla ungdomar är återigen "deppade" över att behöva gå till skolan. Speciellt jag, som får gå upp 6-6'30 varje morgon.. Sovmorgon eller inte. Usch, ibland blir man trött på att bo på landet.

På tal om boende, jag o malin har pratat lite löst om att leta lägenhet i Uddevalla. Det hade vart lite skoj faktiskt. Hoppas bara vi inte dödar varandra tillslut.. Att umgås för mycket tär ju ibland på vänskapen. Man blir mer som syskon, precis som jag och Sarah.

Föresten har jag hittat ett spännande plagg nere i källaren, som är rosa. Men förövrigt så har jag verkligen tröttnat på de rosa nagellacket :( ALLA har ju det... Visst, det är väl fint. Men ändå, you get the point.

Helt slutsålt i sthlm, läste jag någonstans. Är det verkligen roligt att se ut som alla andra? Bara för det så tar jag gröna naglar, eller nej, de får bli inget nagellack alls.


Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: