Me love to drive

Herregud. Jag är kär. Helt totally in love.. Jag älskar o köra bil.. :D Jag är helt glad när jag kör, jag älskar bilar så har verkligen längtat efter denna tiden.. Måste bara fixa körkort så snabbt jag fyllt år. Funderar på att åka iväg på intensivkurs.. Just det ja, Någon som vet ett bra ställe? Helst inte i en storstad haha ;)
image214image215

Har även spelat fotboll med Dane idag, han är så rolig.. Bollen låg tio meter bort och ändå så ber han mig att sträcka ut armen och kolla ifall jag når den.. Javisst, min arm är tio meter ;)

Pappa sa även att när jag är med så är Dane så väluppfostrad, han lyder mig hela tiden, och han är allmänt artig =) Wiie, kanske skaffar barn ändå nån gång i framtiden.. haha ;P

Dane är het på bild två, han försöker likna ett rådjur ;D



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Söta bilder:)

2007-05-12 @ 10:04:01
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: