Hippiekunskap

Jag är faktiskt ovanligt nöjd över mitt nya hår nu. Det blev riktigt fint, och hon klippte precis så som jag ville ha det. Plus att slingorna blev helt underbart fina! Så jag ser väl ut som en solstråle i leendet idag.. haha

Förövrigt så är jag riktigt hungrig. Orkar aldrig äta frukost heller.. Så tråkigt, och mår bara illa.

Men ska strax ner och köpa en liten smörgås så magen blir lite gladare iallafall.
image174
Nu är det datakunskap som gäller och individuella val ska göras. Ingen aning om vad jag ska välja. Kanske Bild och Form och något mer som täcker period 3.

Snart blir min lärare med ett brutet ben arg på mig, hon kan breakdancea också. Fast hon ser mer ut som en hippie, som rest till framtiden i sin flowerpowerbubbla..

Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: