dålig stil

Usch. ja har inte alls vart på blogghumör. Känns som att de inte finns något vettigt att skriva om.

Fast de har hänt några roliga saker de senaste dagarna:

  • Jag har hittat en polle att rida och så ska ja o rida en till på ett annat ställe kanske!!
  • Jag har köpt lite nya kläder, och hittat snygga levis-baggy-jeans som jag vill ha. Levis e de enda märket som gör snygga baggyjeans typ..
  • Har fått lov.
  • Allie har kommit upp, dock är hon för mycket med Alexandra o för lite med mej, tycker ja ;D
  • Jag har fått en bil typ, fast har ju ingen nytta av den än, ca 8 månader kvar tills körkort.
  • Mitt rum är städat.

Ja, så livet puffar på, och snart är det sommarlooov! =) *lycklig* Men nu så ska jag försöka få tag på kompisarna och höra vad som händer ikväll!


Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: