Dyra j*vlar! x)

Idag så skulle ja fixa legg-bild.. Jättefint när ögat e inte läkt än, så ja skelar typ hahah.. x)
Tog kort på Expert. Och tog först en bild på mig, men ja tänkte att han kunde ta en till på mig.. 
Så efter 2 bilder så vart jag nöjd, typ haha.. Och ja tänkte ju att de kostar typ 50:- Mer kan de väl knappast kosta, 
tänkte jag.. Haha, men när man stog där i kassan sen med bilderna i handen så sa han : och de blir 149:-!
"WTF?" var min första tanke, men snäll som ja e så betala jag och gick haha..

Jaja, ska bara ner till banken på måndag typ, och fylla i uppgifter och sådant.. Ska väl även hämta ut lite grejer ja beställt ;D och de var på rea, så det blev inte så dyrt iallafall! :)


Yippie..  Glad att de kom så "fort".. haha =)


Kommentarer
Postat av: SANNA

Kika gärna in på min blogg sötnos! (:

2008-09-30 @ 18:36:28
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: