Piercing

Jag har två piercingar. En i naveln, som jag tog i 8an. Alltså för cirka 3-4 år sen. Och så har jag nu en i ögonbrynet, igen. Jag tog ur den en gång, vrf vill jag inte gå in på haha.

Men till saken, jag vet att i dagens läge är det nästan tabu med piercing, om man vill bli klassad normal. Men jag kan ju börja med först att jag är inte normal, utan jag är mest udda. Vilket min bästa kompis Sarah tycker och även alla barnen på praktiken.

Vi kom fram till att Sarah var normal, och jag var inte det. Men att jag var lika snygg ändå haha ;)

image172
Fergie
har även en i ögonbrynet, och hon är riktigt vacker enligt mig och har en mycket härlig stil. Vissa andra ( Allie ;) ) gillar inte henne så mycket, men som sagt. Personligt skulle det ju vara. Plus att jag lever bara en gång, antar jag.

Sen så eftersom folk uppfattar mej som en hårding så passar det ju in. Och denna text har nu blivit mer en sån text ja kan läsa om och om igen ifall jag ångrar mig. Men det gör jag nog inte.

Och ifall jag ångrar mig så tar man ju bara ur den. Hellre att jag lever med ett ärr, än ångrar mig när jag blir äldre att jag aldrig tog mig friheten till att göra en piercing där igen! :)

Sandy


Kommentarer
Postat av: D

Fergie är skabbig, hon har fan rykor å peircing i ansiktet är inte snyggt på tjejer, så ajjabajja säger ja! xD

2007-03-28 @ 00:49:28
Postat av: Sandy

D: oh nej har hon rynkor? Shit, hon är den enda i världen då. ojoj. Men jag tycker det är snyggt, jag bryr mig knappast om vad andra tycker. Go for it, säger jag.

2007-03-28 @ 06:40:25
URL: http://glitterati.webblogg.se
Postat av: Allie

YES, tack, jag säger ju det, shes uglyass ugly:P

2007-03-28 @ 16:25:14
URL: http://glitterati.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: