Hunnybunny

Jag måste säga emot Allie om de glansiga tightsen. Dom är inte såå snygga. Dom ser ut som om dom är hämtade från nån glamrocksvideo ju.. Men okej, smaken är som baken som tur är. Haha, fast iofs är dom rätt tuffa och lite outstanding. Så kanske skulle köpt ett par sådana *hmm* Fast om det blir många som köper sådana så vill inte jag ha dom :/

Men jag ska in till gbg och shoppa snart, med Sarah. Så måste planera vad jag ska köpa. Har än så länge kommit fram till att jag behöver nya kläder, sen mer specifikt har jag inte hunnit tänka på.. Jag är rätt snabbtänkt har jag också kommit fram till, nyss.
affärJag har ju pengar att spendera. Men jag ska snåla så som Bush snålar med fredsbreven! Jag ska "tjäna" på mina köp. Fast klart, kvalitet före kvantitet. Haha,men iaf typ HM here i come! :D Ska kika in på typ Lindex också, och även andra nörd affärer. Jag ska fynda kläder, på typ myrorna och alla andra sorts second hand.

Oooh, och den affären som har ett konstigt namn.. men påsen ser iaf ut sådär som bilden till vänster visar! :D Jag älskar den påsen, så snygg! hihi Affären var cool också! 8)
Edit: Allie garanterar att den heter weekday. jag tror henne!

♥Sandy


Kommentarer
Postat av: AntipateR

Gudar...ne men fy fabian va roligt att shoppa!! *väldigt djupa suckar* :)

2007-03-01 @ 01:52:48
Postat av: Jonna

visst är den underbar, dock lite dyr.. men priset på beutyplanet är ju grymt!:)
åh, jag är kär i mina vårskor! dumma slaskskitväder som är ute på gatorna bara! :(
Tack !
Jonna♥

2007-03-01 @ 14:47:20
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: