Hemsk Olycka..


Och detta hände:

Jag vurpa me moppen på nåt jävla vis, jag minns inget.. och ja hamna i mitten av vägen.. Men ja brukar köra lugnt så ja fattar inte, Ja skada mej en del.. Men moppen gick de bra för så ja fattar inte.. O.o kör ju ändå mt5a och den borde gått sönder.. xD haha!
Men ja, jag låg ju där på mitten av vägen i 1 och en halv timme ^^ frös en massa säger dom haha ;P Men hade ju svimmat, så låg kvar ;p

Det som hände när vi vurpade var: Jag flög över moppen, tappa även hjälmen när ja flög, eller innan.. Hjälmen flög 14 meter, och polisen hittade knappt den.. Så jag flög i asfalten med ett duns, och huvudet fick sig ju då en rejäääl smäll! ;P

det som hände med mej 1 veckan: jag vart nedsövd hela veckan.. åkte helikopter från olyckan till sahlgrenska i gbg..

Skada hjärnan, de blödde mellan den och skallbenet vilket inte hjärnan blir glad av.. xD Slog i huvudet i asfalten. Dom raka av mig håret på min högra sida eftersom dom då skulle operera.. Slog i ögat, blundar me de just nu.. Bröt nyckelbenet.. Fick en massa sår..

Och läkarna klippte sönder mina kläder :O Det va mina favvokläder :(


Sen låg ja 2 veckor till på Uddevalla sjukhus, fast där trodde ja allt va en dröm när ja var vaken, men min hjärna funka så att ja kunde fatta lite.. fast ja fatta inte att de verkligen hänt xD Ja har ju aldrig skadat mig innan.. haha jaja.. xD

Men moppen har polisen just nu.. O.o Med den så har bara framlyktan gått sönder.. haha enkelt xD Men ja ska köra sen igen, måste ju lära mig igen ;D

ah, de e ju lite av en pinsam grej xD

Men min väska som borde skadats typ var de inget fel på alls xD Kameran och mobilen och parfymen klara sig totalt! Den måste ha landat bekvämt ;D

Ja missar skolan en del nu i början iaf.. Inte för att de e mkt ja missar xD Så helt onödiga dagar vad jag hört av mina klasskompisar :P

Bild på mig i början på sjukhuset:  http://Shaggy-bews.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTg4ODQyNzM4JnQ9MTE4NTY2MDAwMSZjdXJyaW1nPTA=


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hoho
använd en hjälm med rätt storlek :OO

2007-09-29 @ 18:37:19
Postat av: Anonym

Kinkey bild... men skit händer alla ^_^... tur att du lever iaf;)

2007-10-03 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: