"Jag räknar alla människor som bara går förbi"

image220

Owh, jag bara älskar Frondas låtar. Helt magiska.. Hans senaste skiva, Etiketten är musik, var väl inte den bästa.. Men hans kommande skiva, Fridlysta Frekvenser, verkar vara helt klockren! Jag gillar den starkt! Ska väl köpa nån skiva så man kan stödja han! ;P

Har iofs bara två låtar ifrån Fridlysta Frekvenser (Vissla för mig och Vad händer?) , men ja dom är helt bra!

Finns ju några bra som släpper nytt snart i sommar/höst:
  • Fronda
  • Kenta
  • Afasi
  • Timbuktu (redan släppt, men ändå)
  • Svenska Akademien
Det ska bli roligt att höra! Kentas låtar verkar vara softa, hört 2 st ifrån den(Dra upp ljudet & Nu är jag tillbaks igen) Jag tror dom låtarna är från skivan iallafall.

Ne, slutsnackat om musik nu! :D  Eller föresten, Fronda var med på Mycket mer än müsli idag, jävlar va han e het! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: