Det är mänskligt att fela...

.. isf är jag jävligt mänsklig!

Vad som än händer i min familj så är det mitt fel. Kan ge exempel:
- Åskan slog ner helt plötsligt och modemet gick sönder så det var mitt fel eftersom jag satt vid datorn.

Det va iofs ett tag sen men ändå, va fan.. Vad gör jag för fel?

Idag så fick jag nästan pappa till att låta mig övningsköra opeln som han har lovat av vi ska i några veckor. Men så skulle han ner till sin tjej och lämna skitungen, så jag sa att jag kunde övningsköra dit. Men nejnej, då hade han inte tid med det för han skulle stanna där nere lite så vi skulle övningsköra senare när han kom hem.
Så jag sätter mig och kollar på en film, och när klockan är ca 20.45 så kommer han hem och ja frågar om vi ska ut och övningsköra. Men då skulle han plötsligt äta också, och de kunde han inte sagt innan..

Så ja fortsatte kolla på filmen, och sen så skiter jag i att ens fråga om att övningsköra för han kommer ändå säga nej. Men så kommer brorsan in och ska se på en Beck-film klockan 21.00. Nej, säger jag eftersom jag då skulle se klart på min film.. Men då så säger brorsan att han har sagt hela helgen att han skulle se på den. Så nu börjar allt tjat bli mitt fel, och då kommer pappa inrusandes och skriker att vi kan övningsköra men jag vill inte övningsköra om pappa är så jävla arg..
Brorsan blir arg, och pappa halvskriker till mig att brorsan faktikst har sagt hela helgen att han skulle se på den. Jahopp, så då säger jag : men va fan, du har sagt flera veckor att vi ska övningsköra och det verkar inte betyda nåt?? Och som vanligt blir alla sura på mig..

Mitt fel?? ja förstår inte :(


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars!
Det var inte alls ditt fel juuu :)

2007-05-29 @ 10:40:19
URL: http://allabouthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: