Shååååpping ;)

Jag var och shoppade hela dagen igår. Bokstavligen hela dagen, jag var uppe kl 5 på morgonen och när jag o kompisen Sarah kom hem och efter filmen Säg att du älskar mig så somnade vi väll typ 1.

Man kan ju lugnt kalla mig för trött. Men vet ni vad...
.. Shoppingen är inte slut haha, ska in till ännu ett köpcentrum idag; Torp. Där vi för övrigt är stamkunder. Igår åkte vi ju då ända till nordstan och shoppade lite.

Jag hitttade allt några fina grejer, men bilder kommer inte förens senare ikväll. Men nu ska jag gå ner o vara social med Sarah och så ska vi väll äta mannagrynsgröt :)


Sandy


Kommentarer
Postat av: emma

ja, det var ett smart val av Victoria B. Hennes tatueringar är så snygga :)

2007-03-13 @ 10:56:06
URL: http://emmacornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: