Helt seriöst shit

Igentligen så har jag inget vettigt att skriva. Men jag gillar att dra upp gamla saker, därför så drar jag upp 9/11! Alltså då typ wtc-tornen dog.

Det roliga med det är ju att många av de saker som hände då skulle vara ett terrorattentat. Men jag tror att USA själva får göra upp en bättre plan nästa gång, när dom ska köra sin fejk "hej-vi-är-amerikaner-men-låtsas-vara-usamas-kompisar-så-vi-åker-in-i-wtc" hehe (om det nu var fejk, vilket jag lite tror). Några saker som hände där var ju lite konstiga.Som det vid pentagon, ett stort flygplan  åkte in i pentagon. Men efter flygplanet "åkt" in i pentagon, så försvann det. Poff! Jag tror någon är bra på magi. För inga delar efter flygplan där inte..
Men men, diskutionerna är långa och väldigt intressanta. Man vet ju vilken makt USA har i världen, och dom skulle ju kunna hitta på lite vad som helst, och sen komma undan med det.

För att stärka det jag nu säger så kmr en länk, men man måste nog vara väldigt kritisk till den också..

Allt blir typ jätteförvirrande! :P


Sandy


Kommentarer
Postat av: sara

gulle blogg!

2007-03-07 @ 21:30:16
URL: http://sarablo.blogg.se
Postat av: AntipateR

Inte en chans i världen det här var en fejk, möjligtvis "planet" in i Pentagon. Inhumant ev terroristerna som var skyldiga men det har Usa betalt tillbaks med att behandla fångarna på Guantamo basen exstremt..en journalist frågade också bossen där om det var humant att behandla fångarna så, vet ni vad han svarade? "Är det humant att köra in 2 plan i world trade center?" Att tro en händelse som detta vara fejk är som tro Tsunamin vad fake - helt bissart.

2007-03-08 @ 08:38:25
Postat av: Sandy

AntipateR: Tsunamin var fake! xD haha nej men, jag vet inte så mkt om det men jag är inte mkt för o lita på de USA säger heller! ;P Jag kanske är lite partisk iofs :/ men usch för bush!

2007-03-08 @ 14:24:40
URL: http://glitterati.webblogg.se
Postat av: AntipateR

Inte mycket till argumentering för din åsikt Sandy.

2007-03-08 @ 21:14:54
Postat av: Sandy

AntipateR: Orsaken till vrf jag inte har några bra argument är som sagt för att jag vet inte så mkt om det! Sen så e ju inte all fakta vi "dödliga" får reda på sant heller, varesej från usa:s sida ellr från "terroristernas" sida. Så jag har inte så mkt att grunda några bra argument på heller. Men nu ska vi inte ta allt så allvarligt heller, för meningen med inlägget var mest att säga att allt är förvirrande och att man inte kan lita på någon, inte ens batman!

2007-03-08 @ 21:45:07
URL: http://glitterati.webblogg.se
Postat av: AntipateR

o^) agree.

2007-03-08 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: