Shopping

Idag hade jag datorkunskaps-prov.. Hoppas det gick bra. Nörd som jag är så nöjer jag mig absolut aldrig med bara ett VG eller G i just datorkunskap. Det är ju som att en katt inte skulle kunna jama.

Sen så bar det av till Torp, och jag hittade några roliga saker. Bilder kommer väl sen, om jag får igång batteriladdaren så man får kameran att starta.. Den vill inte riktigt leva, tror den dött efter att jag utnyttjat den så många gånger.

Men nu så blir de mat, kyckling och ris! yippie *not* Fast jag blev glad när det visade sig att pappa köpt fullkornsris =)
Vad har ni damer och herrar gjort idag då?


image209

Edit: var bara tvungen att slänga in att nyaste Heroes avsnittet kommer idag! Alltså i USA, men de funkar ju ändå..

//Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: